Eenentwintigste dag Italie

22 juni 2017 - Bolzano, Italië

Vandaag was weer een reisdag, vanaf de Adriatische kust naar Zuid Tirol. Nu hebben we toch maar de tolweg genomen om te voorkomen dat we te lang in een warme camper moesten zitten. We zijn dwars door de Dolemieten gereden. Een mooi gezicht, die hoge bergen. De camping zag er goed uit en wat nog belangrijker was, er was een zwembad. Het is een prachtig klein zwembad en als je er in zit zie je rond om de bergen, wat een prachtig gezicht is. We zitten net buiten Bolzano en gaan morgen op de fiets de stad verkennen. Aangezien het zo warm is ben ik maar weer het zwembad in gedoken en heeft Henk nog maar weer een koud drankje verzorgd.  Deze camping is een 'lerncamping', er staan overal  voorwerpen die omschreven worden  en teksten die  iets te vertellen hebben. Vanavond een heerlijk koud wijntje  gedronken bij het zwembad in een klein   prieeltje, romantisch. Tevens is het sanitair hier buitengewoon. Er zijn zelfs kaptafels met fohn en iedere douche heeft een zitje, kortom perfect.

1. Tinus:
    22 juni 2017
    Hier was het ook erg warm,maar na een paar donderbuien is het 10 graden kouder geworden
  2. Ans en Koos:
    22 juni 2017
    Heerlijk om je mooie verhalen te lezen, ik zie het allemaal zo voor me.
  3. Maikel Ridder:
    23 juni 2017
    heerlijk!! De foto zag er goed uit!! Een aanrader is de vernatch!! heerlijk lichte rode wijn die perfect smaakt bij warme temperaturen!!
  4. Tinus:
    Proost