13e en 14e dag vakantie Mander

1 mei 2019 - Mander, Nederland

Gisteren geen blog gemaakt omdat we niet veel gedaan hadden. 's Ochtens zijn we naar Tubbergen gegaan daar zou de wekelijkse streekmarkt zijn, leuk dacht ik. Onderweg was het bitterkoud, ik vond het jammer dat ik geen handschoenen mee had genomen. Eenmaal in Tubbergen bleek de markt nauwelijks een naam te mogen hebben, twee kramen, een kledingkraam en een viskraam. Verder is Tubbergen een winkelstraat en twee supermarkten, niet echt bijzonder. Vandaag zouden we nog even twee plaatselijke bijzonderheden gaan bekijken, de Manders cirkels en de Manderveense Aardbei. De cirkels hebben we tijdens een wandeling gezien in het Dal van de Mosbeek. Dit is een erg mooi natuurgebied en de cirkels zijn met enige verbeelding goed te zien. Tijdens deze wandeling Xera ook meegenomen om te zien hoe ze zou lopen. Ze heeft de wandeling uitstekend volbracht, ik denk dat een operatie niet meer nodig is. 's Middags zijn we naar de Manderveense Aardbei geweest, wat eigenlijk een boerderij is waar je aarbeien en aanbehorende producten en snuistereien kunt kopen en waar een buitenterras is. Aangezien de temperatuur nog steeds niet aangenaam was zijn we maar weer gelijk terug gereden. We hebben de camper al weer bijna klaar voor vertrek gemaakt want morgen gaan we naar huis. Vanavond nog even in de buurt lekker gegeten en morgen op naar huis. Dit was dus de laatste blog van deze vakantie.

Over anderhalve week (10 mei) komt de volgende blog maar dan over onze vakantie in Noorwegen

1. Tinus:
    1 mei 2019
    Dat die reis ook goed zal zijn.