6 e en 7e dag vakantie Holten

24 april 2019 - Holten, Nederland

Nu een verslag van twee dagen. Gisteren is er iets mis gegaan net het publiceren van mijn blog en is deze niet verzonden, dus nu een tweedaagse blog.

Gisteren was weer een rustdag, we hebben niet veel gedaan, lekker buiten zitten, zonnen, krantje lezen, puzzeltje maken. Verder zijn wij naar Rijssen gefietst. We wilden een opvouwbaar opstapje kopen want we kunnen beiden niet bij de bovenzijde van de luifel komen om de zijflap vast te maken. Je zult altijd zien dat als je echt iets wilt hebben je het niet kunt vinden. We zijn verschillende winkels af gegaan maar nergens had men wat wij wilden hebben. Als we thuis zijn ga ik er een bestellen op internet. Tevens hebben we nog bij een campingzaak navraag gedaan over onze tv-ontvanger, vermoedelijk zit er een kabelbreuk in een van de snoeren.

Vandaag weer een lekker rondje gefietst richting Bathmen, een leuk dorpje. Het maakt niet uit waar je fietst alle routes zijn mooi in deze omgeving. Het wel erg droog, soms lijkt er een wel een zandstorm te zijn als het een beetje hard waait. Als afsluiting een afzakkertje gepakt op de Holterberg.

Vanavond werd er slecht weer voorspeld. Omdat we toch morgen hier weggaan hebben we al vast onze spullen ingepakt zodat we alles droog binnen konden krijgen. Het heeft even hevig geregend en geonweerd maar nu is het weer rustig. Morgen op naar een nieuwe camping, nu in Mander bij Ootmarsum.

1. Maikel Ridder:
    24 april 2019
    Tv ontvanger stuk, nu geen voetbal 😬 opvouwbaar opstapkrukje @action trouwens
  2. Tinus:
    24 april 2019
    Tv stuk,geen slecht nieuws ontvangen ! Ristig !
  3. Wilma van Ekelenburg:
    24 april 2019
    Niks gemerkt van de brand gisteren op de holterberg?
  4. Ruud Nieuwenhuis:
    26 april 2019
    Ik heb nog wel wat houtjes voor een paar stelten.... enjoy