6e en 7e dag vakantie Holten

22 april 2019 - Holten, Nederland

Ben ik toch gisteren vergeten de blog te verzenden, dus hieronder eerst de blog van de 6e dag  en daarna van de 7e dag

Het was vandaag een rustdag, dus weinig te vertellen. Vandaag zij we niet weg geweest, alleen maar lekker in de zon gezeten, krantje gelezen, koffie en later wijntje en biertje gedronken, puzzeltje gemaakt en uiteindelijk uit eten gegaan in het restaurant op de camping. Het eten was lekker en veel. Nu is het wat kouder dus zitten we binnen voetbal inside te kijken. Morgen weer een nieuwe dag.

7e dag:

Vandaag gaat het weer veranderen, tot nu toe hebben we alleen maar warm weer met zon gehad maar de verwachtigen zijn voor vanavond niet goed ( hagel, regen, onweer en windstoten). We hebben al vast onze voorzorgsmaatregelen getroffen. Verder hebben we vandaag toch nog een lekkere fietstocht gemaakt naar Bathmen en omgeving. Het maakt niet uit waar je heen fietst, het is hier overal mooi. Morgen gaan we verhuizen naar Mander ( bij Ootmarsum), naar het Dal van de Mosbeek. Het is wel erg droog in de natuur, gisteren was hier nog een klein bosbrandje, men dacht eerst dat er brand op de camping was dus de brandweer rukte met groot materiaal uit, gelukkig was hier niets aan de hand. Soms lijkt het wel een zandstorm op de bospaden vanwege de droogte, alles is ook zwart van het stof wat je aanpakt. Vanmiddag hebben we nog even het laatste afzakkertje genomen op de  Holterberg.

1. Tinus:
    23 april 2019