8e dag vakantie Mander

25 april 2019 - Mander, Nederland

Vandaag zijn we vertokken uit Holten na een lekkere week kamperen daar. We hebben een uitstekende week gehad met mooi weer. Vandaag was het weer eigenlijk ook best goed. Het zonnetje scheen volop en de temperatuur was zo lekker dat we vanmiddag nog in korte broek hebben gelopen. We zijn binnendoor naar Mander gereden, camping het Dal van de Mosbeek. Dit ligt tussen Tubbergen en Ootmarsum, vlak bij de Duitse grens. We hebben dan ook even boodschappen gedaan net over de grens in Duisland. Het is een mooie goed verzorgde camping met prachtig sanitair, overal liggen vaatdoekjes en handdoekjes om alles schoon te houden. De plaatsen zijn ook erg groot, we konden uitkiezen. Uiteindelijk hebben we een plekje gevonden naast een camper van hetzelfde merk en bijna dezelfde uitvoering. Dit pas de tweede keer dat wij een camper van hetzelfde merk tegen zijn gekomen. Volgens de weersverwachting zouden we regen krijgen maar niets daarvan was waar. Vanavond even luxe gekookt, kalfsmedaillons, krieltjes en groene asperges met hollandaise saus, dat kan ook de camping. Morgen gaan we Ootmarsum verkennen als het droog weer is.

1. Maikel Ridder:
    25 april 2019
    Vergeet de Ootmarsumse krentewegge niet 👌
  2. Ans Ottenhoff:
    25 april 2019
    Geweldig allemaal. Ootmarsum is ook een heel leuk plaatsje. De galerie van Ton Schulden in het centrum is absoluut de moeite waard. Veel liefs uit Curacao
  3. Wilma van Ekelenburg:
    26 april 2019
    Doe ook de Manderveense aardbei even aan
  4. Tinus:
    26 april 2019
    De hele streak is daar mooi