Coronarondje Nederland

31 mei 2021 - Ootmarsum, Nederland

Ook de laatste dag in Notter was nog nat. Wij dachten dat het eindelijk droog zou worden maar in de middag regende het weer gewoon en we moesten op de fiets gewoon door de regenbuien fietsen met onze regenkleding aan, maar ja zo was het. We hebben er wel mooi gestaan en mooi gefietst. Nu staan we in Ootmarsum. Het was echter zo nat op de camping dat de meeste caravans en campers met de trekker of shovel op hun plek gezet moesten worden. Wij konden gelukkig op eigen kracht op de plek komen. De eigenaar is druk bezig om de paden te effenen en alles weer begaanbaar te maken. We staan mooi op een eigen plekje. Het sanitair is keurig. Ootmarsum is een mooi plaatsje waar we al eerder waren geweest. Eindelijk hebben we mooi weer en kunnen we lekker buiten zitten en eten (zie foto).
We hebben al een mooie fietstocht hier gemaakt. De omgeving is hier erg mooi en gelukkig zijn de fietspaden al een beetje opgedroogd zodat we nu weer beter kunnen fietsen. Onze fietsen zien er door al het slechte weer niet meer uit, alles onder de modder. Henk maakt echter iedere keer de fietsen weer zo goed als mogelijk schoon. Vandaag zijn we naar het openluchtmuseum in Ootmarsum geweest. Toen we daar aankwamen zagen we dat we daar al een keer geweest waren. Maar dat gaf niets want het was wederom een leuke wandeling door het openluchtmuseum. Je hoefde niets af te spreken, alleen maar je gegevens achter te laten en we hebben toch een museumjaarkaart zodat het ons ook niets kostte. Tijdens de fietstochten zie je hoe mooi Nederland is, zie bijgevoegde foto’s.

1. Ans Ottenhoff:
    31 mei 2021
    Dat is wel genieten zo!!!
  2. Wilma van Ekelenburg:
    31 mei 2021
    Je bent nu op 1 van de mooiste plekken in Twente.
  3. Monique:
    31 mei 2021
    Goed gezegd Wilma van Twente idd, niet van Overijssel ;) mooie saxofoon Henk!! Kan mooi bij de verzameling
  4. Tinus:
    1 juni 2021