Coronarondje Nederland

6 juni 2021 - Zelhem, Nederland

Ik heb een paar dagen geen blog gemaakt omdat de WiFi zeer slecht was. Nu is deze op de nieuwe camping zeer goed. We hebben de afgelopen dagen op een camping in Eibergen gestaan tussen de druivenstruiken. De camping was tevens een wijnboerderij en dat trok mij wel. Ze maakten daar hun eigen wijn en hadden ook een klein terras waar je de wijn kon proeven. Natuurlijk heb ik wat geproefd, echter alleen de witte wijn want de rode was op, zo jammer. Het was een wat oudere camping en ook de eigenaar was oud. De camping was klein maar wel gezellig. We hebben ook daar weer mooi gefietst en nu het weer veel beter is geworden toont alles ook mooier. ‘ s Ochtends werden we begroet door de kippen en de haan, deze liepen los op het terrein en zochten overal naar wat eten. Vandaag zijn we weer verder gegaan, nu naar Doetinchem en weer een mooie kleine camping. Hier geen veldjes maar de plekken zijn verspreid over het terrein en het groen is hier zo mooi aangelegd. We staan hier op een camperplek, nu als alle camperplekken zo waren stonden we alleen maar op camperplekken. Ieder plekje is apart, een klein eigen veldje omzoomd door groen. We hebben vanmiddag een complete uitleg gekregen van de eigenaar over het sanitairgebouw en hoe je dit moet gebruiken tijdens de coronatijd, zoals een kralenketting die je moet gebruiken bij het gebruik van het toilet of wastafel, als er geen ketting meer hangt is er geen toilet vrij. Iedere camping doet het op z’n eigen manier, hier een kralenketting, de vorige camping ging het met een vlaggetje en bij weer een andere ging het met tafeltennisbatjes.

1. Tinus:
    6 juni 2021
    Bier en wijn en zonneschijn!
  2. Ans Ottenhoff:
    7 juni 2021
    Alles ziet er beter uit als de zon schijnt, de wijn smaakt beter, het koude bier valt er dan beter in. Lekker genieten!