Rondje Nederland 2020

22 juli 2020 - Bathmen, Nederland

Inmiddels staan we weer op een nieuwe camping nadat we een paar dagen thuis waren geweest. Nadat we weg gingen uit Zevenhuizen zouden we naar Groningen gaan maar omdat het regende zei Henk, stel de TomTom maar in naar huis. Zo zijn we een paar dagen thuis geweest en kon ik mijn verjaardag daar ook vieren. Maar het begon toch weer te kriebelen en daarom staan we nu in Harfsen op een middelgrote camping. We hebben al een rondje gefietst via Zutphen en vandaag zijn we een dagje naar Deventer geweest. Dat is altijd een mooie stad. Het weer is tot nu goed, niet te warm maar wel droog. Dat een ongeluk in een klein hoekje zit bleek vandaag weer. Een medecamperaar liep over het veld en viel plotseling met zijn been in een gat. Het bleek dat er een oude riolering zat waar aarde weg was gespoeld en nadat de grasmaaier er over heen was gegaan er een gat van wel bijna een meter was ontstaan. Het liep gelukkig goed af voor de man en het gat is inmiddels gedicht. Morgen nog een dagje hier en dan gaan we weer verder naar Bad Bentheim, een Duits uitstapje.

1. Wilma van Ekelenburg:
    Mooie omgeving, zowel Zutphen als Bad Bentheim
  2. Ruud Nieuwenhuis:
    Even langs Almelo?
  3. Marianne Zeeman:
    23 juli 2020
    Net te ver om te fietsen