Rondje Nederland 2020

20 augustus 2020 - Den Helder, Nederland

We zijn weer op pad. We zijn begonnen in Alkmaar. Daar hebben we een nacht gestaan zodat we ook even weer met Antony af konden spreken. Voordat we naarAlkmaar gingen zijn we even bij onze camperservicebedrijf  langs gegaan omdat de poten van onze luifel niet zo vast meer zaten, dat is inmiddels weer gefikst. In Alkmaar hebben we lekker gegeten met Antony en gelijk even bijgekletst. Na een nacht zijn we door gereden naar Den Helder, waar we nu staan. We staan tussen Den Helder en Julianadorp in. Gisteren zijn we eerst naar Fort Kijkduin gegaan, daar is een museum in gevestigd en een aquarium. Leuk om te zien. Daarna zijn we naar de camping gereden. Het is een leuke kleine camping, welke we wel van te voren hadden geboekt omdat alles nog behoorlijk vol is in deze regio. De camping is leuk maar we staan wel vlak aan een drukke weg en het lawaai daarvan is behoorlijk irritant. De beheerder is een oud marineman en toen hij hoorde dat Henk ook bij de Marine had gezeten kwam hij gelijk met een paar leuke gadgets aan. Henk helemaal blij. Vandaag hebben we een rondje gefietst en bij Landsend in Den Helder lekker geluncht. Morgen gaan we naar Texel.

1. Suzanne:
    20 augustus 2020
    Leuk! Veel plezier verder op Texel.
  2. Tinus:
    21 augustus 2020
    Veel mooi weer en plezier toegewenst.