Rondreis Frankrijk

15 juli 2019 - Saarburg, Duitsland

Inmiddels zijn we vertrokken uit Frankrijk en zitten in Saarburg, in Duitsland. Daar zijn we gisteren aangekomen. We zitten nu op een camping vlak bij het stadje. Vandaag heb ik voor het eerst in weken weer een lange broek aan. Het weer is goed maar de temperatuur is iets lager, hoewel de zon er vanmiddag weer bij kwam en toen werd het gelijk weer warm. Er komt zo langzamerhand een einde aan ons rondje Frankrijk. We hebben de route gereden zoals we gepland hadden, zo nu een dan een andere camping maar we hebben wel de route aangehouden. Nu is deze route bijna ten einde. Morgen zijn we nog een dagje hier en dan gaan we woensdag weer naar huis. Dat is dan het einde van het Rondje Frankrijk. We hebben dan 7 weken hier rond gereden en hebben een goede vakantie gehad waar we met plezier op terug zullen kijken. Aangezien dit de laatse blog is wil ik jullie bedanken voor het lezen hiervan en het commentaar geven. Wij hebben alles gelezen maar niet altijd gereageerd. Dit zal niet de laatste vakantie zijn dit jaar. Ik denk dat het na een tijdje weer zal gaan kriebelen en dan gaan we gewoon weer op pad. Dan zal er wel weer een nieuwe blog komen.

1. Ruud Nieuwenhuis:
    15 juli 2019
    Het is leuk geweest om jullie te volgen. Geniet nog van je laatste dag en een goede reis weer naar huis. groetjes Ruud.
  2. Tinus:
    Behouden thuiskomst
  3. Nel:
    15 juli 2019
    Het was leuk om zo mee te reizen goede reis terug.
  4. Maikel Ridder:
    Goede terug reis 👋