Vierde g dag rondje Nederland

30 mei 2018 - Heusden, Nederland

Vandaag een wandeldag gehad. We hebben een stadswandeling gedaan in Heusden. Bij de VVV hebben we een gidsje gekocht en aan de hand van de beschrijving het stadje doorlopen. We hebben verschillende mooi plekjes gezien en uiteindelijk zijn wij bij het havencafe uitgekomen waar we een lekker koud drankje hebben genomen. Onderweg naar de camping even een paar regendruppels maar dat was te weinig om nat te worden.vanavond hebben we nog de algemene ledenvergadering van BMOL bijgewoond via Skype. Henk is daar tot voorzitter gekozen dus weet hij wel wat hij met zijn vrije tijd miet doen als hij weer thuis is. Hierbij nog even een paar foto's van de camping.

1. Henk:
    30 mei 2018
    Heel vervelend die vakantie.
    Vervelend? Het kan nog erger :stom vervelend.Jullie hebben In Ieder geval mooi weer en de foto’s van de camping zijn ook leuk.Ga zo door en het wordt nog erger als je weer thuis komt,dan moet je af en toe van de hoge toren blazen om geen valse noten te krijgen.Veel plezier !
  3. Marianne Zeeman:
    30 mei 2018
    We gaan zo door. Ik heb nog een paar foto's gemaakt die ik in de loop van onze vakantie toe zal sturen. Het zijn specifieke foto's van Heusen. Overigens zullen de valse noten wel meer vallen. Henk speelt geen instrument en de maestro is voorbij.
  4. Wilma van Ekelenburg:
    Wat en drukte daar, graag nog een foto van Henk in het klimrek 😎
  5. Marianne Zeeman:
    31 mei 2018
    Zo lenig is hij niet meer
  6. Monique De Jong:
    Gefeliciteerd meneer de voorzitter.
  7. Ruud Nieuwenhuis:
    2 juni 2018
    Mooi, maar ik zie veel campingplaatjes...