Negende dag Italie

10 juni 2017 - Isola Superiore, Italië

vandaag met de fiets naar de plaatselijke markt geweest. Monique je zou de soorten kaas eens moeten zien die op de markt verkocht worden, en alles mag je proeven, heerlijk. Daarna weer naar de camping. Het weer wordt iedere dag een beeje warmer. Het is nu rond de 30 graden. Vanmiddag lekker gezwommen in het zwembad ( althans ik). Henk vond het water te koud. Xera vindt haar huidige voer niet lekker ( terwijl zij dat wel lekker vond op de Loodijk) wij hebben het speciaal voor haar gekocht in Loosdrecht. Het is echer net een kind die alles lekker vindt met appelmoes. In plaats van appelmoes krijgt zij een beetje vlees uit een blikje er door en dan is het ineens  heel lekker. Vanavond gegeten in een klein restaurantje net buiten de camping. Het was een beetje te veel. Je moet hier alles apart bestellen, groente, vlees en aardappelen maar dan krijg je eigenlijk veel te veel. Volgende keer gaan we de porties delen. Ze kunnen echter wel goed koken hier, ik had als voorgerecht mosselen en die waten voortreffelijk. Morgen gaan we weer verdernaat een volgende camping.

1. Tinus:
    10 juni 2017
    Er was toch 10 kilo af? Dat was zeker met voorbedachte rade!Annie slaapt in de stoel en zal over een uur waarschijnlijk het middagmaal willen bereiden.Ik hoop dat jullie nog veel mooi weer zullen hebben.Groeten
  2. Monique De Jong:
    12 juni 2017
    Haha verwend nest is het ;) Gewoon vol blijven houden, ze krijgt vanzelf wel trek en dan eet ze het wel. Gras aan de overkant is altijd groener he ;)
    Heerlijk hoor al die kaasjes ik lees dus dat Maikel en ik een rondreisje Italie moeten gaan maken!! Jam jam lekker!! Buon divertimento durante la vostra vacanza ancora!!