Rondje Nederland 2020

1 september 2020 - 's-Graveland, Nederland

Inmiddels zijn we weer thuis. We hebben in Delft nog de oude en nieuwe kerk bezocht met alle informatie daarbij was het zeer interessant. Het weer werd er echter niet veel beter op en er was regelmatig regen.  De bedoeling was om maandag 31 augustus naar huis te gaan want we hadden afspraken staan voor 1 september maar aangezien het nogal nat was zijn we een dagje eerder naar huis gegaan. De ondergrond bij de camper was zo nat dat alles sopte. Gelukkig konden we de meeste spullen wel droog inpakken. Nadat we nog even naar Rotterdam zijn geweest om even de vorderingen te bekijken van de verbouwing van Patrick en Su zijn nu daarna toch echt naar huis gegaan. Nu we thuis zijn willen ook wel thuis blijven. De camper wordt nu uitgeruimd en schoongemaakt en klaargemaakt voor de stalling. Uiteindelijk hebben we dit jaar dus best wel een leuk rondje Nederland gemaakt ondanks de coronacrisis. Volgend jaar staat alsnog Denemarken op de agenda. Hierbij volgen nog een aantal foto’s van de vakantie.

1. Ans Ottenhoff:
    1 september 2020
    Aan alles komt een eind, jammer van het weer. En nou hopen op een vaccin en verheugen op vlgd.jaar.
  2. Tinus:
    1 september 2020
    Een Prettig Na jaar en een winter zoals je die hebben wilt.Hopelijk zien we elkaar 25 Oktober ,eerder is ook goed.
  3. Ruud Nieuwenhuis:
    5 september 2020
    Wij zijn helemaal klaar met vakantie in Nederland. Het is een prachtig land voor uitstapjes, maar in onze beleving geen land voor 3 weken Vakantie met bestendig weer. Tenzij je mazzel hebt, maar dit hadden wij helaas niet. Volgend jaar gaan we de warmte weer opzoeken.
  4. Marianne Zeeman:
    5 september 2020
    Helaas was het dit jaar niet anders, wij hebben ook alle soorten weer gehad, maar dat weet je in Nederland. Volgend jaar willen toch naar Denemarken en dan zien we wel wat voor weer het wordt. Jammer dat jullie vakantie in het water is gevallen