Twaalfde en dertiende dag Italie

14 juni 2017 - Isola Superiore, Italië

gisteren geen blog geschreven omdat de wifi hier niet gratis is en per half uur gekocht moet worden. Gisteren hebben we een korte route gehad naar het Gardameer waar onze volgende camping is. De camping zag er goed uit en we hadden snel een plekje. Het was extreem heet gisteren, de koelkast kon het niet bijwerken. We staan vlak bij het Gardameer en daarom ben ik gisteren maar even een duik gaan nemen in het meer, heerlijke afkoeling. Het zwembad op de camping ziet er ook goed uit.  Gisteren stond Henk op met pijn in zijn been ,waarschijnlijk verkeerd geslapen of ik heb hem een schop verkocht in zijn slaap. Hij had dus moeite met lopen en veel pijn. Vandaag hebben we een fietstocht gemaakt naar Desenzano, een mooi stadje maar de fietspaden zijn ronduit slecht. Vanmiddag even een verfrissende duik genomen in het zwembad, dat was heerlijk. Xera heeft het ook warm en ligt het liefts onder de de camper. Vanavond werd het ineens donker op her meer en begon het te waaien. Je zag iedereen de scheerlijnen en de stormbanden  vastzetten en de luifetls indraaien. Dat hebben wij ook maar gedaan. Uiteindelijk viel het wel mee, een normale onweersbui. Morgen weer een nieuwe dag.

Ps. Henk heeft inmiddels pijnstillers gekocht en is bijna van zijn pijn af.

1. Tinus:
    15 juni 2017
    Gaat het al beter met Henk? Niet zo wild zijn in bed!