Tweeen twintigste dag Italie

23 juni 2017 - Isola Superiore, Italië

vandaag zijn we naar Bolzano geweest. Een mooie maar drukke stad met een mengeling van oude en nieuwe gebouwen en een zeer mooie kerk. Er was nog een markt met streekprodukten.  De Italiaanse vrouwen gaan zeer goed gekleed, je kunt hier de mooiste mode kopen als je een goed gevulde beurs hebt. Verder zitten we hier midden tussen de fruitbomen en druivenstruiken en maken de krekels een hels kabaal. Hier zitten we echt in de wijnstreek. Juni is wel een mooie maand om Italie te zien, alles staat in bloei, met name de oleanders. Vanmiddag weer even afkoeling gezocht in het zwembad, het is hier nog steeds erg warm. Vanavond heerlijk gegeten in het restaurant bij de camping. Er was een speciale grillavond. We zater heerlijk op de veranda bij te zwembad waar een vernevelingssysteem zorgde voor wat verkoeling. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Nu nog even buiten zitten en hopen op wat verkoeling. Morgen weer een nieuwe dag.