Zestiende en zeventiende dag Italie

19 juni 2017 - Isola Superiore, Italië

Vandaag en gisteren lekker op de camping verbleven. gisterochtend nog even een overhemd gekocht voor Henk in Sirmione en daarna de boot opgeblazen. Dat ging met de handpomp toch lastiger dan gedacht. Een Italiaanse buurman hielp ons uit de brand met een elektrische pomp. Daarna kwamen we er achter dat roeien toch moeilijker is dan gedacht en dat onze samenwerking niet altijd vlekkeloos verliep. Uiteindelijk wel lekker gedobberd op het meer. We hebben het echter niet te lang gedaan want we werden levend geroosterd. Toen toch maar even afkoeling gezocht in het zwembad. Vandaag ook lekker rustig aan gedaan, vanochtend even wat boodschapjes gedaan en  Henk begon al weer op te ruimen voor morgen als we weer verder gaan. Vanmiddag lekker in de schaduw bij het meer gezeten. Xera heeft voor het eerst van haar leven echt gezwommen. Het blijkt dat honden het gewoon kunnen. Vanavond nemen we nog een lekker wijntje in het restaurant en morgen zien we wel weer verder.