Coronarondje nederland

22 mei 2021 - Rheezerveen, Nederland

Inmiddels zijn we alweer vertrokken uit Dalfsen. Het weer zit ons nog niet mee. Eergisteren dachten we net voor de regen even naar Dalfsen zelf te fietsen maar de regen kwam eerder dan verwacht. Ik was op dat moment wel blij dat de terrassen weer open waren, zodoende konden we onder een parasol schuilen. Het was maar goed dat we wel voorbereid op weg waren gegaan en konden we daar onze regenkleding aantrekken. Toen we echter net  in de camper waren begin het te stortregenen te hagelen. Ik weet nu wel zeker dat de camper waterdicht is. Gelukkig was gisteren een veel betere dag en hebben we nog een mooie route gefietst in het Vechtdal. We zijn de Vecht diverse keren over gestoken, zelfs met een pomtje welke je zelf kon bedienen. De bedoeling was dat we vrijdag, vandaag dus,  naar Maikel en Monique zouden gaan omdat Maikel jarig is. Echter werden wij eergisteren gebeld door Monique of het toch niet een dagje eerder kon worden omdat ze bericht hadden gekregen dat de paardenstallen opgebouwd zouden worden op vrijdag en dat de mannen om 07:00 uur al aanwezig zouden zijn. Dus maar gedaan want ook onze camper moest genoeg getaxeerd worden voor de verzekering en dat zou ook bij Maikel gebeuren. De taxateur had gebeld dat hij omstreeks 08:30 uur aanwezig zou zijn. Het was vandaag dus vroeg opstaan. De camper is helemaal goedgekeurd voor de verzekering. Inmiddels staan de stallen al voor een groot gedeelte. Vanmiddag kwam er ook nog een loonwerker langs met een graafmachine om de rijbak aan te leggen. Het is dus een drukte van belang en Maikel en Monique zijn beiden aan het werk en hebben er nog niets van gezien. De pinksterdagen blijven we hier staan want er is geen plekje op de campings meer te vinden.

1. Tinus:
    22 mei 2021
    Doe Maikel en Monique de groeten !
  2. Tinus:
    26 mei 2021