Coronarondje Nederland

27 mei 2021 - Nijverdal, Nederland

Inmiddels zijn we weer vertrokken bij Maikel en Monique uit Dedemsvaart. We staan nu niet ver bij hun vandaan op een camping in Notter, de Grimberghoeve. Toen ik deze camping uitzocht zag ik op de website wel foto’s die bekend voorkwamen maar verder zei het mij niets, totdat we bij de camping aankwamen. Toen zagen we dat we hier al eerder waren geweest en wel in het eerste jaar dat we de camper hadden, in 2015. Het is een mooie verzorgde camping, echter alles is nat, nat en nat. Gisteren hebben toch het er op gewaagd en zijn gaan fietsen. We zijn de Holterberg opgereden. De paden waar we op reden waren echter vaak onverhard en dus erg modderig, dit was na afloop goed te zien aan onze schoenen, kleren en fietsen, maar och dat is niet erg, even laten drogen en schoonmaken. Onderweg hadden we nog wel een paar buitjes maar gelukkig hadden de bomen al wat meer blad waardoor we toch redelijk konden schuilen. Afgelopen nacht heeft het aan een stuk door geregend en het is moeilijk te geloven dat het weer vanaf morgen beter gaat worden.
We gaan het zien.

1. Tinus: