Coronarondje Nederland

17 juni 2021 - Epe, Nederland

Inmiddels hebben we Hulshorst al weer verlaten. Echter niet nadat we onze oude carnavalvrienden uit Weesp, die daar al jaren staan, hadden uitgezwaaid. Voordat we naar onze volgende camping zijn gegaan hebben we even een uitstapje gemaakt naar Elburg.  Bij de haven hebben we lekker geluncht. Nu staan we in Heerde, het noorden van de Veluwe. Hier waren we eigenlijk nog nooit geweest. Ook hier is de natuur mooi. We hebben langs de IJssel gefietst en dan zie de Deltawerken die voor de rivieren zijn ontworpen, zo knap. Wat in de bossen opvalt zijn de vele beken die er zijn. Soms zijn ze helemaal ingesleten in de bodem. Het is nu zeer warm weer. We hebben de airco dus al een paar keer aangehad in de camper, heerlijk koel wordt het dan. Het is heerlijk om ‘s avonds na het eten even ontspannen te relaxen in een koele camper. Vanmiddag was het zo warm dat ik even een verfrissende duik heb genomen in het meertje wat bij de camping hoort. Morgen gaan we weer verder.