Coronarondje Nederland

21 juni 2021 - Renswoude, Nederland

Op dit moment staan we in Renswoude, camping de Grebbelinie. Hier hebben ook al eerder gestaan in 2018 tijdens ons eerste rondje Nederland. Ik vind het met name leuk dat het zo dicht bij Scherpenzeel ligt en dat ik daar opgegroeid ben. We hebben weer een mooie plek. Zaterdag zijn we even naar Barneveld geweest dat er nu weer gezellig uit ziet nu de coronaregels wat soepeler zijn geworden. We kwamen daar een leuk voertuig tegen met een muziekmakende man ( zie foto). Zondag hebben we nog een flink stuk gefietst naar de Amerongse berg . We hebben op allerlei kleine fietspaden gereden die ik nog nooit had gezien. Op een gegeven moment reden we richting Leersum, maar daar was het bos afgesloten vanwege de stormschade. Er waren echter toch mensen die daar wilden gaan fietsen omdat zij dachten dat het wel meeviel. De boswachter heeft hen echter tegen gehouden en dreigde met boetes als zij daar toch zouden gaan fietsen. Vandaag begon de dag slecht met veel regen, het werd dus binnen zitten. Inmiddels is de regen gestopt en heeft  Henk alles al weer ingepakt. We gaan morgen naar huis voor een tijdelijke stop. Ik kan dan weer even wassen en schoonmaken en de camper heeft ook even een wasbeurt nodig. Tevens moeten we nog een corona vaccinatie halen. Daarna gaan we weer op pad en gaan we weer op zoek naar campings waar een plekje voor ons is.