Coronarondje Nederland

9 juni 2021 - Zelhem, Nederland

We staan weer op een andere camping, nu in Doetinchem. Deze camping hadden we uitgezocht omdat onze vriendin Margreet daar nu in de buurt woont, in Didam. Ik had haar geappt dat wij daar zouden gaan staan en zij reageerde gelijk dat zij ook een paar dagen zou komen op de camping. Het is een mooie camping vlak bij het kasteel Slangenburg. Het is een soort landschapscamping waar het Pieterpad langs loopt. Ik had in eerste instantie een gewone kampeerplaats willen hebben maar alles was bezet dus hebben we voor een camperplaats gekozen. Nu dat was een uitstekende keuze want ieder plekje is omheind door struiken en heeft een mooi grasveld. Het zijn dus prachtige camperplekken. Alle plekken zijn mooi ruim en groen (Ans en Koos iets voor jullie). Margreet en haar vriend kwamen een dag later en we hebben gezellig bijgekletst. Tevens hebben we nog de omgeving verkend op de fiets. Het is heerlijk weer dus het kan weer goed. We genieten tevens van lekker eten, dus ook koken. Henk heeft inmiddels al een paar keer een lekker Engels ontbijt gemaakt met gebakken eieren en spek en ik heb gisteren een lekker pan bami gemaakt voor ons vieren en vandaag een lekker stukje zalm. Morgen gaan we weer verder.

1. Tinus:
    10 juni 2021
    Na al die regen dus nu goed weer...Lekker eten goed drinken en een goed humeur.w at wil je nog meer?.Die Margreet is dat Margreet die verhuisd was naar Brabant,.? I
  2. Marianne Zeeman:
    10 juni 2021
    Ze kwam uit Heerhugowaard en woont nu in Didam met haar nieuwe vriend.