Vakantie italie eerste dag

4 juni 2017 - Lindau (Bodensee), Duitsland

Vandaag de eerste dag van onze vakantie en wel een dag eerder dan gepland. Lekker om10:30 uur op weg naar Rudesheim, echter onderweg wel wat last van files voor Koblenz. Daana konden we lekker doorrijden en uiteindelijk om 16:30 uur op de camping inchecken. Nadat we een lekker biertje hadden gedronken wilden we wat gaan eten in het centrum en gingen vol goede moed op weg. Nu waren er de gehele dag al buien geweest, maar niet bij ons, dus gingen we zonder jas en paraplu op weg. Dat hebben we geweten, nog maar net buiten de camping begon het te regenen en niet zo'n beetje. Eerst was het van boom tot boom schuilen, maar daarna moesten we er toch aan geloven  en liepen we door de regen. Gelukkig was het op dat moment wat minder geworden. In het centrum liep Henk echter onder een luifel door waar net een plens water van af kwam, precies op zijn rug. Was hij toch nog nat. We hebben uiteindelijk toch lekker gegeten en was het droog geworden zodat we droog naar de camping konden lopen waar we nog een lekker afzakkertje hebben genomen.

PS. Deze mail is wat later verzonden omdat we tot nu toe geen goede wifi hadden

1. Tinus:
    5 juni 2017