Tweede en derde dag vakantie Italie

4 juni 2017

Gisteren zijn we naar Lindau gereden, een rit van ongeveer vier en half uur maar het werden er vijf en half. We hadden geen rekening gehouden met de Pinksterdrukte en onderweg waren er wat ongelukken gebeurd waardoor en files ontstonden. Toen we uiteindelijk toch op de camping kwamen was het erg druk en in eerste instantie werd medegedeeld dat we maar een nacht konden blijven omdat er geen plek was maar na enig zoekwerk konden we toch twee nachten gaan staan. We kregen een prima plekje. De camping ligt gelijk aan de Bodensee en daar heb je een mooi uitzicht op de bergen van Oostenrijk. De stroomaansluiting verliep wat moeizaam maar met behulp van een electrcien die daar ook op de camping stond was het zo geregeld.Na een lekker barbeque zijn we lekker gaan slapen.

De volgende dag werden we wakker met regen maar in de loop van de ochtend werd het toch droog en zijn we op de fiets naar het centrum van Lindau gegaan. Dat is een mooi oud stadje met veel oude gebouwen met muurschilderingen. Het centrum ligt op een schiereiland in de Bodensee. Nu waren we wel goed voorbereid, regenjassen, paraplu en regencape voor de fiets, en we hebben alles gebruikt. Later in de middag klaarde het toch weer op en werd het weer prachtig weer, dus weer buiten gegeten. Morgen gaan we dan toch echt naar Italie. Het verslag volg wel.

1. Maikel Ridder:
    4 juni 2017
    Hey vakantiegangers, veel plezier met jullie reis en we houden de reislogs in de gaten!