Vierde dag Italie

5 juni 2017

vandaag zijn we dus echt in Italie aangekomen. De rit ging over en door de Alpen. Het was een mooie rit dwars door de bergen met sneeuw en wild stromende bergriviertjes en kleine watervallen die van de bergen kletteren. Soms reden we door de wolken, oftewel in de mist. We zijn via de San Bernadinotunnel gereden. In totaal hebben we 22 tunnels gehad met een totale lengte van ongeveer 50 km. Het laatste gedeelte ook nog door de stromende regen. We hebben een mooit maar smalle weg gereden langs het Lago Maggiore maar het was niet te zien vanwege de regen, jammer. Net voordat we bij de camping kwamen klaarde he weer op en werd het droog zodat we toch droog weer ons huisje op konden bouwen. Het is een mooie camping bij het plaatsje Feriolo, we hebben vanuit de camper uitzicht op het Lago Maggiore. De vooruitzichten voor het weer zijn goed, woensdag weer volop zomer, dus we gaan er voor. Vanavond gelijk ook maar Italiaans gegeten, spagetti met een lekker saus, samen gekookt.

1. Tinus:
    5 juni 2017
    Jammer van de regen.Maar de vooruitzichten zijn goed.Annie is niet in een goede bui.Er deugt niets.Maar dat Ben Ik onderhand wel gewend.Jullie Veel plezier!
  2. Ans en Koos:
    5 juni 2017
    De meeste regen valt langs je heen, nu het mooi weer wordt gaan jullie mooie dingen zien. Ciao!