Rondje Nederland 2020

10 juli 2020 - Haulerwijk, Nederland

De afgelopen dagen waren pet! In Ommen stonden we leuk maar we hebben er niet veel van gezien, na een fietstocht waar we ook al een paar buitjes kregen konden we niet meer fietsen vanwege de regen. Zie bijgevoegde video, dit zegt meer dan woorden. De camping was erg netjes en we hadden een mooie plek, maar ja.

Nu zijn we weer verkast naar Zevenhuizen, de plaats waar Ans en Koos een huis hebben gekocht. We zijn lekker binnendoor gereden via de HunnebedHighway. De camping ligt achteraf bij een erg mooi vennetje. Het is een oude camping maar de sfeer is erg gemoedelijk en gezellig. Vandaag met Xera een rondje om het vennetje gelopen, ze vond het zowaar leuk. Het vennetje heeft kraakhelder water en je kunt er goed vissen en zwemmen. Eindelijk werd het vanmiddag droog zodat we weer even konden fietsen. Het leuke van boerencampings is dat er overal dieren zijn, zoals kippen. Zowel op de vorige camping als op deze camping kregen we als welkom verse eieren, een van de eieren vanmiddag was zo vers dat deze nog warm was.

1. Tinus:
    10 juli 2020
    Het weer wordt beter .Dus Veel plezier.