1ste dag Vlieland

9 mei 2017

Vandaag, ondanks dat wij nu vakantie hebben, om 05:15 uur opgestaan. De reis naar Harlingen verliep goed, geen file. Daar hebben wij ingecheckt op de boot naar Vlieland, war een uur en drie kwartier varen was. Op Vlieland aangekomen stond het busje voor de bagae al klaar zodat we niet met onze bagare hoefden te sjouwen. Daarna hebben wij onze gehuurde fietsen opgehaald en zijn het dorp zijn verkennen. Daar waren we snel mee klaar. Het dorp heeft maar een straat, maar wel een gezellige straat. Daarna zijn we op zoek gegaan naar ons onderkomen. Toen we dit gevonden hadden kregen we te horen dat ons appartement al klaar was, dus maar gelijk ingecheckt. Alles ziet er goed uit, lekker luxe, combimagnetron, nespressiapparaat, afwasmachine, was/droogmachine, bad en douche met sunshower, sauna en twee TV,s. En of dat niet genoeg was kwam vanmiddag ook het zonnetje er door en konden we heerlijk op het terras bij de zee een biertje drinken. Vanavond van een lekker etentje bij een leuke strandtend genoten en daarna nog een sauna en sunshower gedaan. Toen earen we zo rozig dat we vroeg zijn gaan slapen.

1. Tinus:
    9 mei 2017
    Ga zo door en geniet er maar van.