4 e dag Vlieland

11 mei 2017

Vandaag met de zon wakker geworden, maar niet erg vroeg. Na het ontbijt een lekkere strandwandeling gemaakt. Met een strak blauwe lucht waan je je eerder in de tropen dan in Nerdeland. Nog even de strandtent bezocht om een tafeltje voor vanavond te reserveren, dan kunnen we de zonsondergang ook nog even zien. Omdat we er toch waren ook gelijk maar wat genuttigd. Vanmiddag de kaas bunker bezocht. Door de constante temperatuur en de zilte lucht is het een ideale  plek om de kazen te rijpen. Tevens hebben we daar diverse soorten kaas geproefd en niet met wijn maar met thee. Een vreemde combinatie maar toch smaakte het goed. Daarna nog even een terrasje gepikt in de haven. Vanavond een heerlijk laatste avondmaal gehad aan zee. Na het songfestival en de voetbalwedstrijd Ajax-Lion nog even een ligbad genomen en daarna lekker gaan slapen om morgen weer vroeg op te staan om weer met de boot naar het vaste land te gaan en naar huis.

1. Tinus:
    11 mei 2017
    Een goede week gehad,fijn voor jullie.Wij hebben vandaag een rolater voor Annie aangeschaft.Wij hopen dat jullie een goede thuisreis hebben.Groeten uit Amersfoort.