Coronarondje Nederland

16 mei 2021 - Rijs, Nederland

Gisteren en met name vandaag is het weer nat, eigenlijk zeer nat. Gisteren konden we nog wel even op de fiets weg naar Balk, een leuk klein plaatsje welke tijdens de Elfstedentocht overspoeld wordt door mensen. Gisteren was het echter rustig, op wat verdwaalde toeristen na. Verder durfden we niet te gaan fietsen ivm de dreigende luchten. Vandaag is het nog erger, de ene bui na de andere. We zitten gelukkig lekker droog en warm maar je wil wat anders. We kwamen er achter dat onze luifel iets te vlak staat waardoor het water er in blijft staan. De luifel moet zo hoog staan om  deur te kunnen openen. Nu maar een aflopende luifel gemaakt omdat er nog meer regen in aantocht is. Als ik nu naar de lucht kijk zie ik alleen maar donkere wolken. De verwachtingen zijn ook niet al te best. Morgen gaan we weer verkassen naar de volgende camping, dus alles nat inpakken. Het zal wel een keer beter worden, toch?

1. Ans Ottenhoff:
    16 mei 2021
    Het lijkt wel een herhaling van vorig jaar, met het weer op jullie rondje Nld. Het blijft helaas de hele week wisselvallig...hou de moed erin! Dan maar vaker een Berenburgje..
  2. Tinus:
    Eens wordt Het zomer
  3. Marianne Zeeman:
    16 mei 2021
    We gaan net zo lang door totdat het beter wordt
  4. Tinus:
    17 mei 2021