Coronarondje Nederland

4 augustus 2021 - 's-Graveland, Nederland

Inmiddels is Duynenwater ook weer verleden tijd. We hebben daar mooi gestaan met het uitzicht op het meer maar de wind was wel heftig. Niemand had een luifel uitgezet. We hebben nog een mooie wandeling gemaakt rond het meer. Men is nog volop bezig alles op te zetten maar het wordt wel mooi. Na Duynenwater zijn we naar Bergen op Zoom gegaan. We stonden daar op een kleine camping ‘ De Dassenplas’. De camping lag we in de middle of nowere, aan het einde van een doodlopend weggetje. De plaatsen waren mooi en groot maar het sanitair was niet meer van deze tijd, zo oud. De weersverwachtingen waren iedere dag eigenlijk best wel slecht, maar iedere dag was het gewoon goed weer, droog met zon. We zijn een keer naar Steenbergen gefietst, maar dat was niet veel te zien. De dag daarna zijn we naar Bergen op Zoom gegaan. Dat is wel een mooie oude stad. Daar woont echter ook een oude vriendin van mij, Margreet, die ik al jaren niet meer had gezien of gesproken. Terwijl wij in de stad liepen zag ik plotseling de straat waar zou woont. Dus wij zijn toen maar naar haar adres gelopen. Zij en  haar man waren beiden thuis en waren zeer verrast, we hebben toen gezellig even bijgekletst. Op dit moment zijn we weer even thuis. De was moest gedaan worden. We wilden nog een camping op Texel boeken maar daar was op dit moment niets vrij. Nu gaan we 18 augustus naar Texel en daarna zien we wel weer waar we heen gaan, waarschijnlijk een paar dagen naar Castricum en daarna naar Drenthe. Henk wil op Texel een duo parachutesprong gaan maken, stond nog op zijn bucketlijst. Dus wordt vervolgd.

1. Tinus:
    12 augustus 2021
    Je reisverslag is weer terug.Dus Henk wil het hoger op zoeken.