Nederland met de camper

15 juni 2023 - Weerselo, Nederland

Hier weer even een verslagje want we zijn weer op pad. We staan al weer op onze tweede camping. We zijn begonnen in Klarenbeek, een klein dorpje net onder Apeldoorn. Daar stonden we op een mooie camperplaats. Van daaruit zijn we naar paleis het Loo gefietst en hebben daar het vernieuwde paleis gezien. Er is nu een grote kelderverdieping bij gekomen waar de gehele geschiedenis van de Oranjes te zien is. Het is erg mooi geworden. Ook hebben we Apeldoorn zelf natuurlijk bezocht en lekker op een terrasje gezeten met een koel drankje. Op zondag zijn we in Beekbergen in de ouderwetse stoomtrein gestapt  voor een leuke rit. De omgeving is daar erg mooi en het weer werkt ook mee want het is nu echt zomer. Iedere dag worden we wakker met een zonnetje en bij de camper proberen we zo veel mogelijk in de schaduw te zitten want in de zon is het te heet. Nu staan we in Deurningen, een plaatsje  tussen Hengelo en Oldenzaal. Het is een kleine boerencamping, lekker rustig. We staan vlak bij het Hulsbeek. Dit is een natuurgebied met een mooi recreatievijver, die nu gretig wordt gebruikt. De omgeving is hier ook mooi en we fietsen dus veel. Morgen gaan we weer verder richting Drenthe, dus wordt vervolgd….