Rondje Zuid Nederland

15 september 2023 - 's-Graveland, Nederland

Vanuit Harfsen zijn we naar Bornebroek gegaan.  Daar hadden we afgesproken met mijn (stief) zus en broer. Na het overlijden van hun vader heb ik alles afgehandeld en nu was er nog wat geld over. We hadden afgesproken om gezamenlijk te uit eten te gaan. Nu zei Wilma dat zij het wel leuk zou vinden om het etentje bij haar in Almelo te doen. Dat vonden Ruud en ik uitstekend maar de voorwaarde was dat zij een camping uit zou zoeken zodat zowel Ruud en Gerda als Henk en ik daar zouden kunnen staan. Nu had zij inderdaad een prima boerencamping uitgezocht net buiten Almelo, in Bornebroek. Wij zijn daar vrijdag’s al naar toe gegaan en Ruud en Gerda kwamen zaterdag. Ik moet je zeggen, wij hebben een erg leuk weekend gehad met Wilma als persoonlijke gids. Zij heeft ons diverse  plekjes in en buiten Almelo laten zien die bijzonder waren. Verder hebben wij heerlijk gegeten in Almelo en op zondag hebben we nog een fietstocht gemaakt en een lekker borreltje gedronken en dat allemaal op kosten van opa. Daarna kwam het einde van onze vakantie in zicht. Wij zijn nog een keer verkast van locatie en wel naar Dedemsvaart om daar op onze privéplek te staan bij Maikel en Monique. Zij hadden ook vakantie en dus dachten wij daar maar even langs te gaan. Ze waren druk aan het werk op hun landgoed, stukken weiland werden afgezet en nieuwe hekken zijn geplaatst. Er is echter nog veel werk te doen maar dat vinden ze leuk en het houdt hen van de straat. Na een lekkere barbecue zijn we de volgende dag op weg gegaan naar huis. Nu zijn we al weer een paar dagen thuis, alles is uitgepakt, gewassen en gestreken. De camper is grondig schoon gemaakt en gaat nu maandag weer naar de stalling. Het is klaar voor dit jaar, althans met de camper. Het volgende project is Portugal. Daar gaan we in december weer naar toe om te overwinteren, maar nu even thuis genieten van het mooie nazomerweer en ons huisje.