Rondje Nederland 2020

8 juli 2020 - Vilsteren, Nederland

Inmiddels zijn we weer twee dagen onderweg nadat we een paar dagen thuis zijn geweest. Vorige week waren de weersverwachtingen gunstig voor deze week maar nu het zover is niet meer. Nu zijn de verwachtingen voor volgende week weer gunstig. Dus hebben we nu regelmatig regenbuien. Toen we gisteren aankwamen regende het en daarna bijna de gehele dag.  Het kwam er dus op neer dat we bijna de gehele dag binnen zaten gisteren. We staan nu wel op een mooie boerencamping vlak bij Ommen. De camping is prima, netjes onderhouden en op een rustige plek. Vandaag was het redelijk droog weer en dus zijn we gaan fietsen. We zijn een rondje gaan fietsen via de Lemelerweg. Het voordeel van elektrische fietsen is dat zo’n berg niet moeilijk meer Is, we waren boven voordat we er erg in hadden. De omgeving hier is mooi afwisselend maar we hadden wel een paar kleine buitjes onderweg. Gelukkig konden we schuilen onder een paar hoge bomen. Aan de het einde van de route kwamen we we weer in Ommen uit. Ommen is een leuk klein plaatsje met een gezellig centrum, dus hebben we daar gelijk even van genoten. In het centrum was een leeg winkelpand  waar men gelijk gebruik van heeft gemaakt door er een klein fietsenmuseumpje van te maken. Er waren ouderwetse fietsen en spullen te zien vanaf ongeveer 1930 tot 1960. Leuk om te zien en iedereen mocht gratis binnen komen. Vanavond is het weer begonnen te regenen en de verwachtingen Voor morgen zijn niet gunstig. We zien wel weer.

1. Tinus:
    8 juli 2020
    Jammer van Het weer ,maar In Het weekeinde wordt Het beter.