38, 39 en 40ste dag rondje Nederland

9 juli 2018 - Vorden, Nederland

Het afgelopen weekend waren we in Giethoorn. Daar stonden we op een echte camperplaats. Het was wel goed maar niet echt gezellig. Giethoorn is leuk om te zien, het was erg druk en er waren mensen van over de hele wereld te zien. We hebben als echte toeristen een rondvaart gemaakt met een fluisterboot. Zondag hebben een fietstocht gemaakt rondom Giethoorn, het gebied de Wieden en Weerribben, mooi maar het leek wel veel op Kortenhoef en Loosdrecht. De plassen zijn daar ook veenafgravingen net als bij ons, ook turfstekers. Vandaag zijn we naar de laatste camping gereden voordat we naar huis gaan. Dit is de camping waar wij voor het eerste keer hebben gekampeerd met onze caravan, dit was 8 jaar geleden. We staan nu in Vorden op de Meulenbrugge, ook een mooie camping en we gaan er nog even van genieten.

1. Ruud Nieuwenhuis:
    10 juli 2018
    Leuk, hebben jullie tussen de vele Aziaten in Giethoorn vertoefd. Weerribben is fantastisch. Heb ik ooit door gekanood en dat wil ik nog wel een keer doen. Veel plezier!