Rondreis Frankrijk

23 juni 2019 - Alles-sur-Dordogne, Frankrijk

Vandaag weer een blogje. Gisteravond had ik er al een gemaakt maar de wifi viel uit dus was ik alles weer kwijt.

We staan inmiddels op een nieuwe camping, midden in de Dordogne aan de rivier de Dordogne bij de splitsing met de rivier de Vezere. Het is echt een prachtig plekje. Toen we eergisteren aan kwamen regende het pijpestelen. We moesten met de regenjas aan en de paraplu op een plekje uitzoeken. Gelukkig is het weer nu uitstekend, het gaat komende week erg warm worden. Gisteren hebben hier ook nog een stukje gefietst, het kan hier nog net. Tegenover de camping is een klein middeleeuws stadje, erg leuk om te zien. Het is Limieuil. We zijn gisteren daar even geweest. Je hoeft alleen maar twee bruggen over en dan ben je er al. Het plaatsje zelf is eigenlijk een weg steil omhoog en als je boven bent is daar een mooie botanische tuin. Deze was echter gesloten toen wij daar aan kwamen, helaas. Gisteravond was er feest in het stadje, muziek, eten en drinken. Ze hadden lange tafels neergezet en er was live muziek. We hebben daar gezellig met een ander Nederlands echtpaar zitten kletsen. Er staan best veel Nederlanders op deze camping. We blijven hier misschien wel iets langer, het is hier gezellig en de sfeer is goed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nel:
    23 juni 2019
    Mooie plek en gelukkig mooi weer.
    Het is hier ook warm en wordt nog heter
    Geniet maar lekker verder.
    Groetjes Nel
  2. Tinus: