Overwinteren Portugal

28 februari 2023 - Vila Real de Santo António, Portugal

We zijn weer bijna aan het einde van onze vakantie, morgen gaan we weer vertrekken naar het noorden. Alles is inmiddels ingepakt en morgen moeten alleen nog de laatste spullen ingepakt worden. We hebben een leuke vakantie hier gehad met veel zon maar ook soms koude wind en bewolking, het weer was minder dan vorig jaar. Toch hebben we wel weer genoten en hebben ook weer veel nieuwe vrienden gemaakt. We hebben inmiddels een ander appartement gevonden voor volgend jaar, want we willen wel weer terug komen. Het heeft wel wat voeten in aarde gehad om iets te vinden naar onze zin maar uiteindelijk’ is het wel gelukt. We gaan volgend jaar in Atlantico verblijven en dat is hetzelfde complex waar mijn moeder verschillende jaren heeft verbleven en nu gaan wij daar verblijven. Dat is dus wel een leuk idee. De appartementen zijn inmiddels flink gerenoveerd en voldoen dus aan de huidige eisen. We krijgen dan volledig zeezicht en de gehele dag zon. Het feit dat we met de auto zijn gegaan is ons goed bevallen want nu hadden we wel vervoer bij ons waardoor we veel hebben kunnen zien. We hebben besloten om volgend jaar niet meer onze fietsen mee te nemen, we hebben ze te weinig gebruikt. We hebben nu echt wel weer zin om naar huis gegaan maar tevens wel weer zin om volgend jaar weer terug te komen. Hopelijk gaat de terugreis goed want de weersverwachting voor Spanje is niet zo goed. Het is nog steeds winter, ook hier, maar we gaan het zien. Als alles goed gaat zijn we maandag 6 maart weer thuis om dan weer plannen te maken voor de zomer wanneer we weer op pad gaan met de camper.

1. Barbara Wolthuis:
    1 maart 2023
    Veilige reis naar huis!
  2. Ruud Nieuwenhuis:
    3 maart 2023
    Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en leuk te lezen dat het volgend jaar Atlantico wordt. Inderdaad het appartementcomplex waar Tinus en Annie meerdere jaren met plezier hebben overwinterd. Geniet van de terugreis en een behouden aankomst. Wij gaan eind komende week even naar de sneeuw met Wendy, Jens en de kids. grt. Ruud.