Rondreis Frankrijk

2 juni 2019 - Le Tréport, Frankrijk

Vandaag zijn we nog een keer Le Treport ingegaan. Het weer was uitstekend en we hadden dus lekker buiten ontbijt genomen. De camping stond helemaal vol. We zijn weer met de trap naar beneden gelopen en via het doolhof naar Le Treport gelopen. We hadden gisteren al gezien dat je een boottocht kon doen vanuit de haven. Dat hebben we vandaag dus gedaan. Zo konden we de rotsen en klifs vanaf het water zien. Het was een leuke tocht. Daarna zijn we naar een klein restaurantje gegaan waar we heerlijke mosselen hebben gegeten. Toen we we op de camping kwamen was de helft al vertrokken. Het is nu erg rustig. Henk heeft gisteren zelfs naar de volgende camping gebeld of er wel plek was en of we konden reserveren. Hij werd bijna uitgelachen want iedereen zou vandaag weer weg gaan, dus voldoende plek voor morgen. Dat was een hele geruststelling. Ik ben vanmiddag nog even naar de top van de klif gelopen waar een beeld staat welke we al steeds hadden gezien. Henk vond het wel goed en wilde niet mee dus Xera maar mee genomen maar ook zij had ook niet veel zin. Het uitzicht was prachtig. Morgen gaan weer verder.