Rondreis Frankrijk

4 juni 2019 - Honfleur, Frankrijk

Vandaag niet veel gedaan. Toen we opstonden was het nogal bewolkt en omstreeks 10:00 uur kregen we een buitje regen die echter wel tot 13:00 uur duurde. Het was dus binnen zitten, boekje lezen en spelletje doen daarna klaarde het op en zijn we toch de stad nog in gegaan. We hebben nu meer van Honfleur gezien dan 5 jaar geleden. Daarna hebben we wat gedronken op ons eigen camping terras. We werden echter naar binnen gedreven door een nieuwe bui, deze keer echter geen lange bui. Uiteindelijk brak de zon weer door en konden we nog lekker buiten eten. Er is is hier in Normandie van alles te doen i.v.m. De D-Day herdenkingen. Daarom heeft Henk vanmiddag maar eens gebeld naar onze volgende camping in Sainte Mere Eglise. Dat was maar goed oook want daar was alles vol geboekt voor de aanstaande week i.v.m. de activiteiten. Aangezien we niet weer willen aankomen op een volle camping hebben we nu maar een andere keuze gemaakt en gaan iets meer het binnen land in. Nu begint het wee te regenen en ik zit bij de receptie van de campjng te werken omdat alleen daar wifi is, dus stop ik er mee.

1. Ruud Nieuwenhuis:
    4 juni 2019
    Als je de kans krijgt zou ik zeker Sant Mere Eglise aandoen. Het oorlogsmuseum is fantastisch en geeft het gevoel dat je er bij bent geweest. Veel plezier!
  2. Marianne Zeeman:
    4 juni 2019
    We zijn er al een keer in Sant Mere Eglise en hebben daar in de omgeving diverse oorlogsmusea bezocht. Het is nu echter zo druk dat er geen campingplek meer te krijgen is, ook geen camperplaats
  3. Nel:
    4 juni 2019
    Misschien lekker even bij komen dan lekker genieten op de volgende camping en andere omgeving.
  4. Tinus:
    5 juni 2019
    We hebben hier zwaar weer gehad,gisteravond en het is afgekoeld.Succes met de nieuwe camping
  5. Ruud Nieuwenhuis:
    5 juni 2019
    Volgende stop Mont Michel?