Rondreis Frankrijk

9 juni 2019 - Dinard, Frankrijk

Vanmorgen was het weer redelijk, wel wat bewolking maar droog. Daar hebben we dan ook gelijk gebruik van gemaakt door op de fiets de omgeving te gaan verkennen. De eigenaresse van de camping had gezegd dat er markt was in St. Lunaire, dat klopte. Er was zelfs een grote   markt. Daarna zijn we naar het centrum van Dinard gereden om te kijken waar de veervoot naar St. Malo aan zou komen. Wij willen morgen, als het droog is, daar naar toe gaan. De veerboot heben we gevonden, verder was het een leuk toeristisch plaatsje. Toen we weer op de camping waren hebben we ons zelf getrakteerd op een biertje, een medium. Dit bleek echter een halve liter te zijn, maar hij ging er wel in. Later vanmiddag begon het weer te regenen en het regent nu nog. Daar zijn we nu wel klaar mee. Als het morgen nog regent gaan we weg in plaats van naar St. Malo te gaan. In de regen is dat niet leuk. Helaas is het in heel Frankrijk onstabiel weer, anders waren we wel naar de zon gereden. We hopen op beter weer.

1. Tinus:
    9 juni 2019
    Na regen komt zon.
  2. Nel:
    10 juni 2019
    Wat jammer van het weer hier is het redelijk . Probeer er toch maar van te genieten.
  3. Ans Ottenhoff:
    10 juni 2019
    Curaçao is zonnig en warm.