Rondreis Frankrijk

8 juni 2019 - Dinard, Frankrijk

Vandaag was het weer gelukkig wat beter. Vannacht nam de wind af en stopte het met regenen. We konden dus droog opruimen. Onderweg even boodschappen gedaan en op naar de volgende camping waar we hadden gebeld voor een plekje, dus er was plaats. Via een mooie route kwamen we op de camping aan waar we gelijk een plekje kregen, prima plekje. Nadat we even de camping hadden ontdekt, hebben lekker een drankje genomen. We zitten  vlak bij de kust  en bij Dinart. Vanaf de haven van Dinart kun het mogelijk om met een veerboot naar St. Malo te varen, dat gaan we dus ook doen. Wifi is hier beperkt tot het cafe, waar ik nu dus zit tussen een groep luidruchtige drinkende mannen. Met Xera gaat het weer beter, ze loopt weer normaal, gelukkig. We blijven hier tot dinsdag, dan zijn de feestdagen voorbij en hopelijk ook de drukke campings. Vanochtend bleek hoe hard het had gewaaid, vele bladeren en takken waren afgewaaid en ook sommige windschermen en luifels. Wij hadden geen schade.

1. Maikel Ridder:
    8 juni 2019
    Hopen dat het de aankomende dagen ook droog blijft🌞
  2. Martinus:
    8 juni 2019
    Gewaaid heeft het hier ook ,veel bomen omgewaaid en huizen beschadigd.Ruud heeft dus weer veel werk.Groetjes