Rondreis Frankrijk

19 juni 2019 - Aytré, Frankrijk

Inmiddels staan we weer op een andere camping in de buurt van La Rochelle. Gisteren, toen we aankwamen, was het warm zomerweer met 30 graden. Vandaag was het weer wat minder, vanmorgen eerst regen en vanmiddag wat bewolking. Toen we gisteren aankwamen dacht ik dat er routefout was. We reden in een industriegebied bij een groot winkelcentrum en toen zei de tomtom dat de bestemming bereikt was. Het klopte wel en als je de camping oprijdt is de drukte gelijk weg en zit je echt op een mooie camping. Omdat het weer vandaag niet zo goed was zijn we het grote winkelcentrum maar eens lopend gaan verkennen. Het was zo groot dat we vanmiddag met de fiets verder zijn gegaan. Er was een Decatlon winkel die we wilden bezoeken maar in eerste instantie niet konden vinden. Via googlemaps had Henk de route gevonden, ook al dacht ik dat het niet klopte en dat de winkel aan de andere kant van het winkelcentrum lag. Hij had echter wel gelijk. Vanmiddag hebben weg een 'plate de Jour' gegeten bij het restaurant op de camping. Je kunt hier voor 15 euro een voor- en hoofdgerecht eten met een drankje en een koffie toe. Het was nog lekker ook. Morgen zijn de verwachtingen dat het droog zal blijven, dus gaan we naar La Rochelle. Met Xera gaat het weer iets beter, we geven haar maar zo veel mogelijk rust.