Rondreis Frankrijk

7 juli 2019 - Pont-de-Vaux, Frankrijk

Gisteren zijn we op zoek gegaan naar een tweede koelbox. Bij de receptie had men een winkel aangewezen die waarschijnlijk wel koelboxen zou verkopen, een soort combi van Intratuin en Gamma. Onderweg daar heen zagen we al een dreigende lucht, maar ja je moet door. Bij de winkel aangekomen bleek dat zij geen koelboxen op stroom hadden. Tegenover deze winkel was een grote supermarkt en we besloten om daar ook even te kijken. Echter ook daar geen koelbox. Toen we weer naar buiten wilden was de bui los gebarsten, onweer en regen. We besloten te wachten, dus maar weer de winkel in. Achter in de winkel zagen we een deur open staan, wij dachten eerst van een magazijn. Toen we echter gingen kijken bleek het een speciale kampeerafdeling te zijn waar wel een koelbox op stroom stond. We hebben nu twee koelboxen en zolang we hier op deze camping staan een koelkast. Daar zullen we het mee moeten doen, een beetje inproviseren. Vandaag heben we een leuke fietstocht gemaakt naar Tournus. Het was een leuke tocht van 50 kilometer via verschillende dorpjes. Morgen willen naar Macon fietsen. Vanmiddag met een grote groep mensen op de camping naar De voelbalwedstrijd gekeken, jammer van de uitslag. Daarna had ik geen zin meer om te koken dus hebben we maar in het restaurant gegeten. Henk begint een beetje heimwee naar huis te krijgen.

1. Nel:
    7 juli 2019
    Wel fijn dat jullie weer een koelbox hebben met het hete weer je kan daar niet zonder.
  2. Tinus:
    8 juli 2019
    Heimwee kent een marineman toch niet !