Rondje Zuid Nederland

31 juli 2023 - Volkel, Nederland

We zijn weer onderweg. Nadat we even thuis zijn geweest vanwege mijn verjaardag begon het bloed toch weer te kriebelen, dus wij gingen weer.
Omdat we de afgelopen tijd zowel Midden als Noord  Nederland hebben aangedaan wilden we nu het zuiden aandoen. We gaan nu dus zowel Noord Brabant als Limburg aandoen. Ik heb een selectie gemaakt van diverse kleine campings cq. camperplaatsen. Vrijdag zijn we dus weer van start gegaan en onze eerste camping was in Zeeland, niet de provincie maar de plaats. Eigenlijk staan we in het plaatsje ‘t Oventje en de camping heet ook zo. Ik had nog nooit van dit plaatsje gehoord. We staan op een leuke plekje alleen het weer is niet om naar huis te schrijven. Zaterdag zijn we nog wel naar Uden gefietst en droog over gekomen. Zondag hadden we ook een fietstocht gemaakt ondanks het dreigende weer. Henk had gezien via Weeronline dat het kon. Nu dat klopte niet helemaal. Onderweg kregen we een flinke regenbui. We hadden echter geluk dat we net bij voorbij een verlaten restaurant reden en deze had bij de voordeur een flinke luifel zodat we gelukkig droog konden staan. Na ongeveer een kwartier konden we weer verder fietsen en werd het weer zelfs lekker zodat we aan het einde van de rit nog een drankje konden drinken op het terras. Vandaag was een echte binnendag, de ene regenbui volgde de andere op. Het werd dus krantje lezen, spelletje spelen, boek lezen en tv kijken. De verwachtingen zijn niet echt wat je zou willen maar we moeten het er maar mee doen. Morgen gaan we naar Kessel naar weer een kleine camping. Gelukkig is onze camper waterdicht.

1. Ruud Nieuwenhuis:
    1 augustus 2023
    Tja, altijd lekker om er op uit te trekken, maar van het weer wordt je momenteel niet vrolijk. Enjoy