Nederland met de camper

7 mei 2023 - Schijndel, Nederland

Weer even een blogje want het is al weer even geleden dat ik iets te melden had. Inmiddels zijn we weer met de camper onderweg in Nederland. Vorige week hebben we de camper uit de stalling gehaald en nadat deze zijn onderhoudsbeurt weer had gehad heb ik de camper weer ingepakt en zijn we eerst naar Noordwijkerhout gegaan om de bollenvelden te bekijken. We stonden op een camping genaamd “ op hoop van zegen”  en dat was het ook wel een beetje . Op hoop van zegen op goed weer want het was nog erg koud maar wel grotendeels droog. We hebben wel de bollenvelden op z’n hoogtepunt gezien en we zijn naar de Keukenhof geweest. Gelukkig stonden we dicht bij de Keukenhof zodat we op de fiets er naar toe konden. Dat was wel zo prettig want het was erg druk. De bollen stonden er prachtig bij en er waren bezoekers vanuit de hele wereld aanwezig. We zaten wat te drinken op een terras aldaar toen er mensen uit Arizona bij ons kwamen zitten.Na deze camping zijn we weer naar huis gegaan maar nu zijn we weer onderweg voor ongeveer 3 1/2 week. We staan nu in Schijndel op “ ‘t Skonste Plekske” en het is inderdaad een mooie kleine camping. Gisteren hebben we al een flinke fietstocht gemaakt via verschillende dorpjes hier in de omgeving, St. Oedenrode, Liempte, Boxtel, St. Michielsgestel en weer naar Schijndel. Vandaag waren de weersverwachtingen niet zo best dus zijn we maar op de camping gebleven. In eerste instantie was het weer eigenlijk best wel goed maar nu, omstreeks half vier, regent en onweert het hier. Morgen trekken we weer verder naar Leersum. Voordat we verder trekken willen we wel even Kamp Vught bezoeken.

1. Kees:
    7 mei 2023
    Leuk weer. Ik volg jullie graag!
  2. Ruud Nieuwenhuis:
    8 mei 2023
    En genieten maar weer. Ik ga jullie weer volgen.