Rondreis Frankrijk

7 juni 2019 - Bagnoles-de-l'Orne, Frankrijk

Vandaag was het geen vakantiedag. Vannacht hoorde ik al het tikken van de regen op het dak van de camper, eerst een beetje en daarna gestaag maar in de ochtend was het droog. Na het ontbijt zijn we dus even het stadje in gegaan. Het is een rustig parkachtig stadje, niet groot dus we hadden het snel gezien. Dat was maar goed ook want toen we terug waren begin het flink te waaien. Uit voorzorg hebben we de luifel maar vast ingedraaid en de stoelen opgeborgen. Even daarna begon het te regenen. Het werd alleen maar erger totdat het een flinke storm werd en nu nog steeds is. We staan gelukkig redelijk goed maar tegenover ons staat een rij grote bomen en die gaan flink heen en weer. Het is zelfs zo fris dat we de kachel aan hebben gedaan. Morgen wilden we naar Saint Malo gaan maar ik kwam er achter dat alle campings bezet waren. Uiteindelijk heb ik een camping gevonden in Dinard, een plaatsje vlak bij Saint Malo waar nog een plekje was. We gaan het zien. Als het weer zo blijft gaan we eens kijken waar het wel lekker weer is en misschien wijzigen we dan wel onze route.

1. Tinus:
    Naar het Zuiden?
  2. Monique De Jong:
    8 juni 2019
    oei oei oei idd dit klinkt als Nederlands weer zeg!!
  3. Nel:
    8 juni 2019
    Hier op een camping is ook geen optie lijkt wel herfst dus naar het zuiden.