Rondreis Frankrijk

27 juni 2019 - Brivezac, Frankrijk

Vandaag was het weer een tropische dag, volgens de plaatselijke thermometer 43 graden. Wij hebben dus ons schema er op aan gepast. Om 10:00 uur liepen we al in de middeleeuwse binnenstad van Beaulieu. Het is een mooi kleurrijk stadje, zie de bijgevoegde foto's. Daarna hebben even boodschappen gedaan en daarna in de schaduw niets doen, lezen en drinken en zwemmen (althans ik). Henk hield het bij een douche. Omdat we nu al zo lang onderweg zijn, gaat er ook wel eens iets stuk of zo en ik moet zeggen, Henk wordt steeds handiger. Eerst was het opstapje voor de camper waar ik doorheen ging, een pootje klapte spontaan naar binnen ( het gevolg wil je niet voelen) en gisteren was er een tuinstoel die stuk ging. Hij heeft alles perfect kunnen repareren, kwestie van het juiste gereedschap en schroeven aandraaien. Vanavond hebben we even een biertje gedronken op het dorpsplein, het zou een decor kunnen zijn van de Tour de France met Mart Smeets. Nu zit ik, na een lekker douche, lekker buiten deze blog te schrijven, de temperatuur is nu heerlijk

1. Martinus Nieuwenhuis:
    27 juni 2019