Rondreis Frankrijk

28 juni 2019 - Brivezac, Frankrijk

Vandaag een klein blogje. We hebben niet veel gedaan want het was veel te heet. Vanmiddag hadden we een boottocht gepland op de Dordogne maar de schipper vond het onverantwoord om met deze temperatuur te gaan varen. De boot had geen schaduw. Het ging dus niet door, wel jammer. Nu nog zien of we ons geld terug kunnen krijgen. We hadden via de plaatselijke VVV geboekt, maar zij deden erg moeilijk. We wachten Af. Omdat we niet gingen varen dacht ik, ik ga maar wassen en het bed verschonen. Nu dat heb ik geweten. Het water liep niet alleen van mijn gezicht maar van mijn hele lichaam . Maar alles is weer schoon en daarna even afkoelen in het zwembad. Eten koken was daarna een beetje te veel van het goede, dus maar uit eten gegaan. Xera ging er net, tijdens het schrijven van deze blog, vandoor. Ze had een eekhoorn gezien en dan zie je dat haar jachtinstinct weer boven komt, dus niet luisteren en hard weglopen. Maar ik heb haar weer gevangen en nu ligt ze weer aan de lijn, eigen schuld!!

1. Nel:
    28 juni 2019
    Wat een temperatuur niet normaal gewoon kalm aan doen werkt het beste.
  2. Tinus:
    29 juni 2019
    Hier wordt het morgen weer warm,kalm houden en genoeg water drinken,Honden zijn net kleine kinderen,je moet ze altijd in de gaten houden.