Rondreis Frankrijk

3 juli 2019 - Augerolles, Frankrijk

Vandaag zijn we weer vertrokken van de camping. Tijdens het wegrijden dacht Henk over een putdeksel te rijden maar het was ons opstapje. Deze is nu overleden, of te wel plat. Eerst hebben we boodschappen gedaan  en een nieuw opstapje gekocht, eerst een bij de Intermarche en daarna nog een bij de Lidl die er beter uit zag. We zijn wezen lunchen bij vrienden in Sauviat. Om daar te komen moesten we echter over kleine binnenweggetjes. Juist op het smalste en steilste weggetje kwam er een tegenligger, bestelbus. Het was passen en meten maar we konden elkaar uiteindelijk passeren. We hebben tijdens de luch gezellig bijgepraat en daarna zijn we weer verder gegaan naar de volgende camping. Ook hier weer veel smalle en bochtige weggetjes. De camping ligt nogal afgelegen tegen een berghelling. We hebben daardoor wel een fantastisch uitzicht vanaf onze camper. We staan midden in het bos. Het weer is uitstekend inmiddels, gemiddeld 27 tot 30 graden. We vermaken ons prima, nu kijken we voetbal in het restaurant van de camping op een groot scherm met Nederlanders. De camping heeft Nederlandse eigenaren.